Kändis kåta är vi allihopa

Det är någonting med kändisar som gör oss fascinerade, vi blir sådär härligt kändis kåta.
Jag har 3 stycken favoriter från Idol. Jag kan inte bestämma vilken av dem jag vill ska vinna men men, here they come:

Calle som den enda killen i mitt kändis kåteri. På hans Idol Blogg finns det massa härliga klipp. Lite som att sitta i cafeterian på C4 igen med kaffet i högsta hugg.

Mariette den fantastiska tjejen som redan nu är en färdig artist, med egen stil och inte stöpt i samma form som alla andra. Otrolig röst som ger mig gåshud.

Tove jag blev kär när hon sjöng Life On Mars, så enkelt är det. Sjukt cool stil på scen, hon måste gå lång.


Kändis kåta är vi allihopa, vi kommer inte undan och någonstans älskar vi det



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback