Changes


Mycket märkligt faktiskt. Stora förändringar närmar sig med storm steg. På söndag lämnar jag Kristianstad, älskade K-town, för Göteborg. Jag flyttar ifrån Hjärsås med alla gamla tanter, den mystiska och vackra skogen bakom min gamla skola, mina kära kossor som bor mittemot vårt hus, ifrån älskade Mormor som bor granne med mig., ifrån Mamma & Pappa och lilla Gay.
Jag flyttar till göteborg till en stad jag inte känner till, för en lägenhet jag ännu inte satt min fot i. In i en lägenhet jag ska dela med älskade Linda. För att plugga på göteborgsuniversitet. Så det känns nervöst, pirrigt och skumt. Men ändå, skönt, som att få sprida ut sina vingar och hoppa ut och hoppas på att vingarna bär mig. En frihet.

Och jag lovar, jag kommer ner igen och hälsar på. För Kristianstad och hjärsås innehåller allt för mycket vackra människor och kärlek som jag inte bara kan lämna hur som helst. <3

Önska mig lycka till!? :D

Kommentarer
Patrik

Cool bild!

2010-01-14 @ 16:00:08
URL: http://patrikpetersson.blogspot.com
sophia

LYCKA TILL!

och fyfan vad cool bild!!

2010-01-14 @ 18:26:53
Bali

Gilla bilden! Och Göteborg kommer bli toppen! Tro våga hoppa for real<3

Men du glömmer, lägenheten är i Borås inte Göteborg!



JAG LÄNGTAR.

Kl 3.



2010-01-14 @ 20:01:50
Andréas

Lycka till party drottningen ;) Hoppas allt går bra :) så hörs vi Kraaaam :D

2010-01-16 @ 17:20:27
URL: http://lillthomas.blogg.se/
Michelle "Elle" Paine

Hej. Jag har börjat med Veckans bild och jag tycker att du är en fantastisk fotograf så jag undrar om du vill anmäla dig?

Kram, Michelle! :D

2010-01-24 @ 17:12:13
URL: http://michellepaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback