Titti


Bilder på fin fina Titti som nu är min trogna modell

Kommentarer
aochac3@soclog

Ohhhhh...vad fina! Jag vill ha!!! :)



Skickad via soclog.se

2011-03-11 @ 18:28:34
URL: http://aochac3.soclog.se
AngelicasWorld@soclog

Väldigt väldigt vackert uttryck!



Skickad via soclog.se

2011-03-11 @ 18:34:17
URL: http://AngelicasWorld.soclog.se
David

Fint Jennifer!

Hur går det med Gamlebyansökan? Vet du vilka bilder du söker med än?

2011-03-11 @ 20:02:15
URL: http://kaptenboelja.blogg.se/
David

Har du några alternativ? Jag vet ju inte vad de går på riktigt men du kan ju skicka massa bilder så kan ju jag och Bea hjälpa dig välja lite. Sex ögon är ju bättre än två!

Vet inte riktigt hur lång tid du har på dig och så men om du vill och har möjlighet tycker jag du borde ta och styra upp en plåtning med en modell du inte fotat tidigare (läs: inte har på några andra bilder du söker med) och göra nåt kanske lite annorlunda (ex fota med nåt annat som bakgrund än en enfärgad yta). Dina bilder är skitgrymma men jag kan tänka mig att lärarna är rätt peppade på att få se lite variation också!

Haha skall bli. Det är klart vi hjälper dig printa och så, du ska fanimig komma in den här gången haha. Du är långt bättre än många andra som går här liksom.

Förresten, vid interjvun: jag vet inte vad du har för relation till att fota med film och vad du tycker om konstfoto men det finns folk som inte kommit in på grund av att de pratat för mycket om konst och analogt fotograferande vid intervjun, och det är ju ingen höjdare! Det är en reklamutbildning och för mycket fokus på konst och sånt gör att de tror att du söker till fel utbildning. En kille i min klass gav dem intrycket året innan att han ville göra konst och kom inte in då på grund av det, liksom.

De lär fråga om du har en favoritfotograf också, så förbered dig på det. Kul om du tar nån som inte är typ Leibovitz eller nån annan av giganterna, men det kanske inte spelar någon roll.



Mastodontkommentar, haha. Flåt.

2011-03-11 @ 22:44:10
URL: http://kaptenboelja.blogg.se/
Cornelia

Gud! Du är så duktig! JAG DÖR!

2011-03-14 @ 19:25:00
URL: http://bitterheterna.blogspot.com
David

Svar: Alltså om du inte kommer in i år så blir jag chockad! Skitskumt isåfall, finns ju som sagt folk i klassen som du är långt bättre än, och då har de ändå hunnit gå här i ett år. Haha.



Det låter jättebra hörru! Inget fel i att gilla konstfoto så till vida du inte säger att det är det du vill jobba med nu haha.

Och ja, skitbra att du fotar lite nu! Även om det kanske blir lite stressigt så lönar det sig säkert sen. Värt ett försök om inte annat. :)

Du har ju ändå en månad på dig att få in bilderna hit så lite tid har du ju ändå! Blir du väldigt sent ute kanske du bara kan skicka över allt till oss någon dag innan, så lämnar vi in det, så slipper du oroa dig för att posten skulle vara seg.

kram!

2011-03-15 @ 17:01:09
URL: http://kaptenboelja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback