Lite Nostalgi

Jag tror jag lider av tidig seprationsångest, idag är sista kvällen jag sitter i skolan och redigerar bilder. På Onsdag flyttar jag ifrån älskade Gamleby för att gå ut på Lia och är inte tillbaka i byn förrän i Februari nästa år.
Jag kommer sakna allt, Internatet, Skolan och alla fantastiska människor jag har fått lära känna!
Så här är en liten Nostalgitrip över året som har gått:
I September satt vi på bryggan och drack vin, pratade skit och doppade våra fötter i vattnet
Adam fotade Jimmy (som gör världens bästa sushi - skämtar inte!) som värsta gangstern men det syns inte här haha. Vi två var också på fotoäventyr på Garpeberget.
Adam köpte en björnkigurumi och gick på systemet

Kommentarer
baaartil

Hej.



Länkade hit från FixaDinBlogg så jag gör ett litet avtryck i din blogg samt sänder en komplimang.



Du har en enormt professionell blogg och fantastiskt fina och proffsiga bilder.



Vänliga hälsningar,

Bertil

2012-06-19 @ 12:26:54
URL: http://www.baaartil.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback