Minnen, Unicorn Linda, Utställning och Bastian

Under tiden i Gamleby passade jag också på att blåsa upp oändligt många fina pastellfärgade ballonger i Skolan. Vi var hemma hos Nikolina och Malin och hälsade på världens mest skevaste men underbaraste katt, Bastian. Vi drog också till Norrköping och hade en utställning i sammarbete med Norrköping Pride. Utställningen finns att ses på Arbetets Museeum hela sommaren så check it out!

Linda passade även på att känna på hur det är att vara en unicorn och vi hade fina pärlverk utanför Internatet. och jo, Plötsligt blev både mitt, Adams och Lindas huvuden gigantiska, vilket jag skrattade så mycket åt att jag låg ner på golvet och fick ont i magen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback