Två Sista Dagarna

Näst sista dagen ville jag inte erkänna för mig själv, inte heller Tony och Maria, att vi dagen efter skulle sluta och skiljas åt på allt för lång tid. Så vi hade lite terapi genom att måla med kritor utanför entrén på Internatet. 
    På kvällen bar vi alla ut bord för att skapa ett långbord för att fira midsommar tillsammans. Allas vår katt vid namn; Pitten/Bullen/Strömming kom också på besök och sa farväl. 
   
 Dagen efter vinkade jag av Maria och började storböla. Så mycket att hennes öra blev svart av mitt smink. Jag packade ihop mitt liv i lådor och gick på avslutningsfika på skolan. Många långa kramar senare gick jag med tårar bakom solglasögonen till bilen och åkte ner till Skåne. 


Fina YH2 - Vi syns snart igen och tack för det här året! <3
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback