Julvirus och snyggbrud

Jag kan inte förstå att det redan är första december. Jag letar julklappar som en galning men hittar bara julklappar till mig själv... hahah illa..
Mitt rum luktar pepparkakor och det spelas redan (sedan en vecka tillbaka) massa julmusik och jag är väldigt sugen på att pyssla ihop fina julklappar och julbaka.  Jag har kanske drabbats av ett julvirus?

Snygga bruden på bilderna är Titti som jag alltid har tjatat på att hon borde försöka bli modell och nu äntligen har hon övervägt tanken. Så i veckan kommer jag nog att fota henne. Lite nervöst, kanske för det faktum att hon är en av mina bästa vänner men även det att hon har blivit fotad av en riktigt fotograf...
Men men! Kul ska det bli!

Kommentarer
maja

du er utrolig flink! lyset og skarpheten i disse bildene er bare helt utrolig fint! ny følger her ;)

2010-12-01 @ 14:30:41
URL: http://www.majav.blogg.no
Anonym

Hey hwy butie very nice pics i wonder if ur in class at dat time

2010-12-05 @ 09:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback