Johanna & Johan

För ett tag sedan fotograferade jag min allra första bröllopsfotografering, vilket både var nervöst men väldigt spännande och en av de roligaste upplevelserna jag har varit med om.  Det var ett helt fantastiskt bröllop med både intressanta och spännande människor samt platser. Paret som skred till altaret var Johanna & Johan, vackrare par får man leta efter. Ett stort tack till er för att jag fick vara med på er speciella dag och stort tack till Linda som var min assistent, utan dig hade det inte varit möjligt

Kommentarer
Rebecka

Men vad fina bilder, Jennifer!! Gillar din konstnärliga stil och beskärningen på den näst nedersta bilden, superfint!

Svar: Tack så jätte mycket Rebecka! :)
Jennifer Glantz

2012-07-20 @ 12:03:09
URL: http://rebeckacreates.blogspot.com
Linda

We are awesome!

2012-07-20 @ 12:22:02
bea

jättefint du!

2012-07-20 @ 17:07:07
URL: http://radarzine.com/beata/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback